دانلود بازي كامپيوتر دانلود بازي كامپيوتر .

دانلود بازي كامپيوتر

دانلود بازي Viking Squad براي pc

دانلود بازي

توضيحات بازي : عنوان Viking Squad روايتگر دوران باشكوه وايكينگ ها مي باشد كه حاكميت خود را بر اكثر نقاط جهان اعمال كرده اند و قدرت هاي جهان توانايي جنگ با آن ها را نداشتند اما اين پادشاهي زياد پايدار باقي نماند و ايجاد مشكلات در ميان اربابان باعث شد تا گروهي جديد به نام Loki نبرد خود را عليه وايكينگ ها اعلام كند، هيچگونه اطلاعاتي از اين گروه وجود نداشت زيرا به تازگي تشكيل شده و قصد دارد تا پادشاهي خود را ايجاد كند. در شخصيت يك مبارز وايكينگ ايفاي نقش خواهيد كرد و بايد گروه خود را براي جنگ با دشمن آماده كنيد اما پيش از آن مجبور به اتمام برخي ماموريت ها هستيد كه شيوه هاي جنگي دشمن را پيش از نبرد تمام عيار براي شما شفاف مي كند. Viking Squad در سبك اكشن و ماجراجويي مي باشد كه توسط استوديو Slick Entertainment Inc طراحي و منتشر شده است، اين بازي داراي گيم پلي و داستان فوق العاده جذابي مي باشد. پيشنهاد ميكنيم اين بازي زيبا را از دست ندهيد…

» توجه: تمام نسخه‌هاي فشرده شده بازي‌ها در پاكت گيمز داراي ۵% ريكاوري مي باشد. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد (مانند خطاي CRC يا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

» راهنماي نصب بازي‌ها: ابتدا آنتي ويروس خود را غيرفعال نماييد. سپس به اكستركت نمودن پارت ها بپردازيد. پس از نصب بازي، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. دقت داشته باشيد كه فايل اجرايي بازي را توسط فايروال خود حتما بلاك نموده تا از دسترسي بازي به اينترنت جلوگيري شود. و يا مي توانيد قبل از اجراي بازي اينترنت خود را قطع نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم پاكت گيمز اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.
»توجه : همچنين راهنماي كاملي جهت نصب انواع بازي‌ها و نسخه هاي كم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنين راهنماي كامل انواع ارور ها و نرم افزار هاي لازم براي نصب و اجراي بازي ها تهيه شده است. توجه به اين نكته ضروري است كه براي اجراي فايل Setup نصب بازي، شما بايد پيش نياز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشيد. براي ورود به اين قسمت كليك نماييد.

» حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows 7+

Processor: 2.8 GHz Intel® Core™۲ Duo or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Geforce 540M, 512 Mb

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 700 MB available space

 پسورد فايل : www.pocketgames.ir

دانلود بازي


برچسب: بازي Viking Squad، دانلود بازي Viking Squad، دانلود بازي براي pc، دانلود بهترين بازي ها، دانلود نسخه فشرده بازي Viking Squad با حجم كم، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۵:۱۵ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :